piatok 30. augusta 2013

Čo istí môj pitný režim



PONDELOK:

V pondelok ráno som v taške naďabil na ďalší z radu Ertlovských perníkov, ktoré mám ešte z  Nitry. Keď som si vyberal, ktorý kúpim, nevedel som sa rozhodnúť a tak som vzal všetky príchute. Dokopy teda 5 :) V kombinácii s ovocím mi takýto perník na raňajky bohato stačí. 




Kedže som trčal v nedeľu večer v kolónach cestou do Bratislavy, nemal som čas na prípravu obeda na druhý deň. Preto som si to opäť namieril do Koliby v Shopping Palace. Varia tam chutne a mám informáciu priamo od nich, že na prípravu používajú slovenské suroviny. Za 4,50 si nakombinujem pripravené jedlá tak, aby som sa zmestil do 500g. A k tomu je v cene samozrejme polievka. Kto ste nevyskúšali, odporúčam.

Počas môjho pitného režimu sa snažím striedať vody tak, aby som bol optimálne zásobený všetkým, čo potrebujem. Samozrejme, pijem Budišku, ale aj čistú vodu z kohútika. Na tú som presedlal asi tak pred rokom po tom, čo som začal obmedzovať sladené nápoje. Niekedy je to však problém, lebo u nás v práci na Zlatých pieskoch mi voda z kohútika nechutí. Neviem,  či je to chlórom, ale o rovnakom probléme som počul aj v niektorých ďalších častiach Bratislavy. Aj keď ide o vodu z kohútika, nie vždy som presvedčený o jej kvalite.



Na večeri som veru nešetril, lebo ma čakala dlhá pracovná noc. A hladnému sa mi robí zle. Tri párky z Púchova, tri krajce chleba zo Slatinskej pekárne a celá slovenská paradajka mi padli naozaj vhod. Okrem iného som spisoval aj omeškané blogy za posledné 4 dni. Ale sľubujem, že sa s tým písaní posnažím polepšiť :)  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára