nedeľa 8. septembra 2013

Pilný ako včielka



ŠTVRTOK:

Na raňajky som dojedol zvyšnú polovicu jogurtu spolu s venčekmi. Moje raňajky asi nebývajú pestré, ale pretože som niektorým produktom prišiel na chuť, kupujem si ich častejšie. Jogurty na raňajky sa snažím striedať a osobne mi doposiaľ najviac chutil Selčiansky. Je cenovo prijateľný a naozaj chutný.

Obed opäť v Kolibe a opäť so slepačou. Tej sa čo chvíľa asi aj prejem. Nakombinoval som si však to najlepšie a zjedol celý tanier :)

Večer padlo rozhodnutie vyskúšať jeden slovenský olej, ku ktorému som sa dostal ešte na Agrokomplexe. Jeden píšem preto, lebo Búšlak Oil z Dunajského Klátova by mal byť podľa mojich informácií jediný olej vyrábaný na Slovensku. Prvý krát som ho zbadal v predajni Starý otec. Ponúkajú viacero druhov, ale už teraz musím podotknúť, že cena je oproti bežne dostupným olejom o niečo vyššia. Na druhej strane robia aj také špecialitky ako Bio slnečnicový olej s cesnakom a chilli, ktorý má aj značku kvality SK.
Na chlieb vo vajíčku som použil slnečnicový olej de luxe. Teda ani nie tak ja, ako moja priateľka :) Chlieb bol Penam a vajíčka domáce.






PIATOK:

Na dnešný deň som sa celkom tešil, pretože som mal dohodnuté stretnutie s pani Medekovou, fitnes trénerkou, v ružinovskom Retro centre. Vybral som sa pre pár lekcií, ako si okrem správneho stravovania zabezpečiť aj dobrú kondičku. Raňajky boli ľahšie v podobe malokarpatských chlebíčkov.

Do Retra som zavítal okolo obeda. V pomerne dobre vybavenom fitnes centre som sa zoznámil nielen s posilňovacími strojmi, ale aj správnou technikou cvičenia. Zároveň som sa vypytoval ako na stravovací, tak aj na správny pitný režim počas cvičenia. A keďže bolo treba zamakať, budiška pri mne nesmela chýbať.






Po cvičení prišiel hlad a tak som sa pobral s kolegom na obed. Ako inak do Koliby. Dal som si bezmäsitý deň a preto výber padol na vyprážaný baklažán s nivovou omáčkou, grilovanou zeleninou a zemiakovým pyré. Slepačiu dnes vystriedala paradajková so syrom. A ako vidno na fotke, kolega si dal tradičný slovenský tanier. Navyše som si až dnes všimol na svetelnej tabuli oznam, že všetko mäso pochádza od Hyzy. Celkom ma to potešilo.



Po večernom korčuľovaní na hrádzi som si na večeru zahryzol chlieb s paprikovou karičkou. To najlepšie však prišlo potom. Z Agrokomplexu som si priniesol pravú slovenskú včelovinu.  Výrobca je Včelco zo Smoleníc. Špeciálne ju odporúčam, lebo je naozaj výborná. Zobrať malú fľaštičku bola chyba :) Škoda, že včelovina ako nápoj nie je tak bežne dostupná v obchodoch, ako napríklad víno. Každopádne, po náročnom športovom dni padla veľmi vhod.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára