sobota 7. septembra 2013

Vysoké ceny? Nenechajte sa odradiť



UTOROK:

Na ráno som mal dohodnutý rozhovor do týždenníka Šarm a tak som si s raňajkami musel švihnúť. Zápchy z Rače smerom do mesta vedia predĺžiť cestu do centra aj dvojnásobne. Keďže som sa v kolóne ledva hýbal, stihol som sa naraňajkovať v aute. Tentokrát to boli horalky od Sedity a slovenské jablko.

Tento týždeň som sa rozhodol riešiť obedy cez menu. Keďže mám na Zlatých pieskoch overenú reštauráciu, zašiel som tam aj dnes. Chcel som zistiť, či sa mi za tých pár dní ich jedlo neoje. Na obed bola slepačia polievka a ako druhé jedlo kuracie mäso so zemiakovým pyré, uhorkový šalát a zeleninový mix. Opäť mi chutilo.



Cestou z obeda som za pokladňami obchodného centra objavil malý stánok s farmárskymi potravinami. Síce bola väčšina tovaru maďarského alebo českého pôvodu, boli tam aj rýdzo slovenské potraviny. Kúpil som teda na koštovku neúdene niťovky, jogurt zo Zázrivej a ríbezľové víno Satko z Pezinka. Niťovky sa v práci za chvíľu roztratili, jogurt som odložil na ráno a víno padlo pri večernej debate s kámošmi. Je chuťovo celkom príjemné, ale ostanem radšej verný svojej Ribesse z Rače :)








STREDA:

Včerajší jogurt od Petra Záňa ma už ráno čakal v chladničke. Už bol v blogu spomínaný. Kúpi som ho v 500ml balení na Liptove za 4,90 eura, čo mi prišla naozaj vysoká cena. Vo včerajšom stánku som ho objavil za 3,90 a jeho 180ml verzia stála 1,80 eura.  Z toho mi vyplynulo, že sa niekedy netreba nechať odradiť vysokou cenou slovenských výrobkov, ale je potrebné hľadať lacnejšieho predajcu. Tento jogurt je naozaj hustý a na raňajky mi spolu s jedným pečivom stačila aj polovica. Druhú som si nechal na štvrtkové ráno :)

Obedoval som opäť v Kolibe, len si už nespomínam, čo presne :) Každopádne to boli samé dobroty.

Po obede mi prišla chuť na sladké a navyše aj mrazené. Môj kolega mi na začiatku leta odporučil jednu slovenskú mrazenú dreň a chcel som sa o ňu s vami podeliť. Ide o výrobcu Goodies a dreň vyrába v 4 príchutiach. Moja najobľúbenejšia je jablkovo-malinová a výhodou je, že na dnes drene nájdete zabalenú skladaciu lyžičku. Síce je trochu nemotorná pri dolovaní na kameň zamrznutej drene, ale lepšie ako nič :) Výrobca je z Prešova.




Večer som ostal pri klasike. Spišské párky s horčicou Snico a chlebom Penam z Nitry.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára