utorok 13. augusta 2013

Na návšteve u Starého otca



Po aktívnom víkende to dnes vyzeralo na pokojný pondelok. Ráno som si otvoril jogurt zo včerajšieho nákupu a vychutnával som si ho každou lyžičkou. Raňajky za 5 eur totiž nemávam často :) Všetko sa zvrtlo v momente, keď sa ozvali z Markízy. Záujmu som sa určite potešil, ale bola tu aj zodpovednosť ako čo najlepšie predstaviť projekt slovenskému divákovi. Dohodli sme si stretnutie v bratislavskom Slovak Pube.

Nie som rodený rečník, ale nakoniec to myslím dopadlo celkom dobre. Pán kameraman si ma obehal ako panoramatický snímok u zubára a bolo. Objednal som si cesnačku v bochníku a k tomu pivo. Budiš ani inú slovenskú minerálku totiž nemali. Slovak pub je mojím obľúbeným miestom pre svoju výbornú atmosféru a ešte lepšiu kuchyňu.
 
Po nakrúcaní som sa pobral späť do práce, kde sa pomaly začalo schyľovať k posedeniu. Mali sme čerstvého oslávenca :) Keďže bola mozzarella a prosciutto talianske, plátkový syr český, paradajky španielske a bazalka brazílska, ostala mi akurát Berto šunka z Vysokej pri Morave. Nakoniec som si našiel aj slovenské pečivo, natrel horčicou Snico a baštil som spolu s ostatnými. Ale musím uznať, 1x som obanoval, že som sa na tento projekt dal :)



A kde je Starý otec? Toho som bol navštíviť do Avionu. Ide totiž o sieť predajní s výhradne slovenskými výrobkami regionálneho pôvodu. Inak povedané, ideálny obchod pre mňa :) Vysmiata tvar dedka huncúta zo steny predznačovala, že som na správnom mieste. A veruže som sa nesklamal. Pokoštoval som z vyložených vzoriek syrov a potom mi aj klobásky a šunky nakrájali. Bolo mi jasné, že si tu za kvalitou predávaných výrobkov stoja. Moja zvedavosť ma priviedla k rozhovoru so sympatickou pani predavačkou, ktorá ma uviedla do problematiky vyšších cien slovenských potravín. Dozvedel som sa, že je to práve štát, ktorý podporuje viac zahraničných ako slovenských výrobcov. Je to určite téma, ktorú sa do ďalších príspevkov pokúsim preskúmať hlbšie. Každopádne som si nakúpil minimálne na zajtrajší deň a s určitosťou viem povedať, že som u Starého otca nebol naposledy. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára