utorok 27. augusta 2013

Slovenská svadba nesklamala



PIATOK:

Dnešný deň bol pre mojich kamarátov Katku a Janka naozaj výnimočný. Bol to totiž ich svadobný deň. Výnimočný bol však aj pre mňa. Konečne prišla príležitosť sa vyfešákovať a hrdo sa hlásiť do radov vytešených svadobčanov.

Dopoludnia som si doprial Plnený Ertlovský Perník a kolegyne ma ponúkli domácim hroznom a slivkami. Príliš som to nepreháňal, pretože som sa chcel pošetriť na večer :)

Obrad sa konal poobede v Karloveskom kostole, ktorý ma svojim interiérom príjemne prekvapil. Potom sa väčšina svadobčanov vrátane mňa pobrala s novomanželmi električkou na Floriánske námestie, kde sme nakoniec zakotvili v malej útulnej kaviarničke. Poniektorí museli ostať aj vonku, lebo bola naozaj malá :) Cestou som navštívil aj neďaleký podnik AQA, kde na moje prekvapenie rozlievali Budišku.  






Keď som si prvý krát uvedomil, že sa bude navečer hodovať a ja mám slovenskú diétu, ostal som trochu znepokojený. Moje obavy sa však rozplynuli, keď som od ženícha dostal informáciu, že bude aj slovenské prasa, aj domáci chlieb, aj pagáče a štrúdle. A samozrejme sa nalievala domáca. Tu som si však veľmi nezgustol, nakoľko som na hostinu prišiel ako šofér. Nič mi to však neubralo na skvelej atmosfére a bavili sme sa do rána.



Myslím si, že ak sa nejaký slovenský jedák rozhodne ísť na slovenskú svadbu, naprázdno určite neobíde. A tak to bolo aj v mojom prípade.
Svadba sa nakoniec vydarila. Nevesta bola krásna a ženích krásavec. No a iba toľko som chcel na koniec :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára